Is dit een betrouwbare advertentie?(keyboard)

http://muziek.marktplaats.nl/keyboards/1000427207-medeli-keyboard-m20-super-pakket-gratis-thuisgestuurd.html?return=eJwtissKgzAURP9F0KUmEVuIhGK3pZv%2BQWpSDMbkknulL%2FrvTR%2BrOTNztOTy6STrUfJtKwu0Oo1TPxGBbJo5gg31otNM4LUmrINvfkoNE%2BxuXvHKoKJYtgMv272nDA8HGfFi8L%2FCZ2UZlnwMYV1scmOu8zXXg72fo06mFJ1gG%2F4NipbQhqxEdNkRFcCqWAURaYzGKs5EdzwV%2FesNYQ88sw%3D%3D&fta=eNot0UtuwyAQBuC7IDVrz0AMDMoJqnbRC0RgILXqxFZwHm2Uu5dHNtZnhhnwb0uSHokUsct52l%2FtlJhJpCWx%2B7SDjU%2B7dSYw00p%2F42JS9Cm%2FLSt15rjQ6XIM53EwPzd6D79utmf%2Fhl0P%2BbHOYU3hZOY0Em6W5bLrNsuc1mH2YQcdbj%2B%2BykGC2GIPgZkxj03EiY2%2B3oBDLnGnA3rp7g3ONwSxzbAgwiDLiuv7CHewaotgQ0UnnSsQnmt4oecVQ5e7CqSPXYOwukLk2RUcZevCAdoewL6CxxixIoToXoC%2BQntX27nqtW6blapzuAy2tQsFLwBWYP6wOhAH4escVDGoCqnRZqByAepZyJUVBRCHtgeik7UEOYVW0mKQJULIaa7zYn3aT%2BF0WL9Lytvyd4kd7X1fgs9Ze4KyiMTsjZnPF6%2FMWOro8Xz%2BA%2BoRo5w%3D&fta_ind=4&df=1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Wellicht wel betrouwbaar, maar nogal duur! 150 euro voor een Medeli M20! Verder schreeuwen ze erbij "voordelig super pakket" maar wat zit er nog meer in dat super pakket dan?!

Bij musicstore (en die zijn ZEKER betrouwbaar) heb je hem voor 80 euri (dat is iets meer dan de helft van jouw prijs!):

http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Medeli-M20-Einsteiger-Keyboard-inkl.-Netzteil/art-KEY0002833-000

Toegevoegd na 5 minuten:
Overigens, om wat rechtstreekser je vraag te beantwoorden, kun je altijd even bellen of misschien zelfs langsgaan als je niet te ver uit de buurt zit!

En trouwens, als je toch 150 euro wilt uitgeven adviseer ik eerder een casio of zo i.p.v. een Medeli. Ik heb er slechte ervaringen mee (vooral qua stevigheid).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Dat is inderdaad wel absurd duur, ja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het wel raar dat de site half engels is en half nederlands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van musicstore bedoel je? Dat komt omdat musicstore een duits bedrijf is, dat zo veel mogelijk teksten heeft in de taal van jouw keuze, maar niet alles. In plaats van niets neerzetten bij NL niet beschikbaar, zetten ze liever engels (of soms ook duits) neer zodat er altijd iets staat. Maar ik heb er al veel gekocht: drumstel, keyboard, synthesizer modules, alles perfect. Ook goede garantieafhandeling. Je kunt ze ook gewoon bellen trouwens, ze hebben een NL service afdeling (hoewel het kan zijn dat hun nederlands nogal duits klinkt ;) ). En ze hebben echt een belachelijk breed assortiment en zijn vaak nog de goedkoopste ook (maar niet altijd, bij wat ik koop denk ik ongeveer 9 van de 10 keer).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik neem de CASIO CTK-720.
Weet jij misschien wat voor koptelefoon aansluiting daar in past?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf geen ervaring met dit Casio-model maar de meeste reviews vinden het een prima prijs-kwaliteitverhouding. Doen dus. Zie overigens voor de specificaties gewoon de site van casio:
http://www.casio.com/products/archive/Musical_Instruments/Portable/CTK-720/ Er zit een standaard stereo headphones jack in volgens de specificaties. Stom genoeg staat er niet bij welk formaat maar dat zal dus zo'n aansluiting zijn waar je koptelefoon van je mp3 speler in kan, OF de grote versie daarvan (maar met verloopstekkertjes is dat goed te regelen).

Andere antwoorden (3)

Zo te zien wel. Het is een winkel die al langere tijd bestaat. Ze hebben ook een gewoon bezoekadres, waar je je bestelling eventueel kunt afhalen. Je kunt dan dus ook pas betalen bij het ophalen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, of gewoon even bellen (telnr staat op hun bedrijfspagina die je vanuit de advertentie kunt aanklikken) en kijken hoe ze aan de telefoon zijn. Dan hoef je niet eens wat te bestellen, gewoon een paar vragen stellen, bijvoorbeeld: "waarom is die Medeli M20 zo absurd duur bij jullie?!" :)
ik vind het er betrouwbaar uitzien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet intrappen!
Koop ooit iets als er geen echte foto van op staat.
Dit is niet zelf gemaakt.
Maar door een profesional!
Laat je niet misbruiken! ik kocht een iphone met ook ''zo'n'' plaatje erbij..
Ik kreeg een doosje met een iphone die niet werkt...
Ik kreeg me geld gelukkig terug!
Maar dat kan bij jou niet zo zijn neem dit risico niet zou ik zeggen!