Het is weer tijd voor de dagelijkse dingetjes

Hoe heet het nummer wat hier bij wordt gedraait op radio veronica?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank! Ga even zoeken :-)

Antwoorden (3)

iTunes zegt Green Day - Boulevard of broken dreams. Maar ik heb het nummer zelf niet gehoord, dus weet niet of het juist is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je volgende keer nog een nummer luistert en je weet niet hoe die heet, kijk dan ff op de site van de betreffende muziekzender, daar staat vaak op welk nummer gedraait word..
Tip 2: music id of shazam op je mobiel, dat schakel je in, dan ff bij de luidsprekers houden en dan herkent ie het liedje.. Ideaal, gebruik het heel veel..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat :

BRIGHOUSE & RASTICK BRASS BAND met "THE FLORAL DANCE"

Muzikale groet: Zoekertje