Weet iemand welk lied dit is?

Hallo iedereen.

ik heb de hele tijd al een liedje in mijn hoofd die ik ooit op de CD van iemand had gehoord.

Het was volgensmij een salsa nummer met ongeveer het geluidje van :
Tomatito - mi santa.

Er werd wat in gezongen, en ook af en toe een kabouter/chipmunk stemmetje er doorheen.

Ik vind het een mooi nummer en ik
Zou graag willen weten hoe het heet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet je misschien wat tekst? Dat scheelt al een hoop zoekwerk ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen

Antwoorden (2)

Misschien gaat het om één van de nummers van Manu Chao, maar welke precies???
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is het niet.
Toch bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan, maar jammer dat ik je er niet bij heb kunnen helpen. Hopelijk volgt het juiste antwoord snel!
Ik denk dat je het nummer 'Alane' van Wes bedoelt.
Zie link: http://www.youtube.com/watch?v=WCevP9DJtIY