op 22 november komt de 3 dubbele dvd box michael jackson vision uit. hij zou bij mediamarkt 34.99 euro kosten, en bij bol.com of 29.99 kosten.

wat klopt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Het kan toch allebei kloppen? Winkels hanteren nu eenmaal verschillende prijzen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij bol.com klopt het helemaal

http://www.bol.com/nl/p/dvd/vision-of-michael-jackson/1002004010691657/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de website van Mediamarkt krijg ik alleen maar foutmeldingen. De prijs bij Bol.com klopt inderdaad en als je 'm vóór 28 oktober besteld, wordt die je t.z.t. gratis toegezonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Media Markt checkt de prijs bij Bol.com en Free Record Shop en daar passen ze hun prijs bij aan, ik kocht zaterdag twee cd's die ze net binnen hadden gekregen en nog niet geprijsd hadden en ze deden dat waar ik bij stond