Gezang los maken van beat?

Hoe doe je dit? Je ziet vaak dat DJ'S gezang onder een andere beat plakken, maar hoe?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Vraag is al eerder gesteld, maar het is onmogelijk(ben zelf DJ) noch met filters of efecten. Gewoon de accapella versie downloaden (goede site is www.beatport.com)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met hun mengpaneel doen ze dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn zogenaamde filters daarvoor, maar echt werken nee. Ik denk dat de dj's dan ook met de originele studiobanden werken en dan uitmixen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ja als het een aangevraagde remix is klopt dat zeker. Het zijn soms de originele artiesten of de studiobazen die de remix aanvragen. Alleen tegenwoordig zijn het geen banden meer.
Dat moet je leren met speciale programmas, dat doe je niet zo maar 1,2,3 ;)