Wie weet de titel van dit liedje van "de solisten van wim sonneveld"?

Ik zoek dit liedje op internet (liefst mét video!!) uit de wim sonneveldshow

"in de suite, in de suite, zei de barones, in de suite, in de suite, zei de barones, de dominominee, de dominominee en me zuster die heet kee en me zuster die heet kee en me zuster die heet kee"

In het liedje zelf komen er ook steeds meer typetjes bij. Ik zag het laatst op 192tv.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel!! :D

Andere antwoorden (2)

Catootje.
Ik ben met Catootje naar de botermarkt gegaan, een oud volksliedje.
Amadea
13 jaar geleden
Ik ben met Katootje naar de botermarkt gegaan. http://www.youtube.com/watch?v=tfHcjFJ3bAk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Denk je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD lekker makkelijk weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit is mijn antoowrd dus dit denk ik... En hoezo makkelijk?