Wat is mooie uitvaartmuziek voor een jongen van 13?

Mijn beste vriend is een paar dagen overleden en ik wil graag een mooi nummer voor hem zingen, maar ik weet niet zo goed welke. Hebben jullie suggesties?

Toegevoegd na 4 dagen:
Dank jullie wel allemaal, ik heb uiteindelijk Goodbye my friend gezongen en gespeeld. Ik heb hem soms wel wat versneld.
BastaQ heeft dit liedje ook aangeraden, had dit liedje al eerder gevonden,, maar toch bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat was zijn absolute lievelingsnummer?
Dan zou ik dát zingen....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel sterkte!

Het beste antwoord

Goodbye My friend. Gezongen door zowel Karla Bonhof als ook Linda Ronstadt. Lied is te vinden op youtube.

Sterkte en succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Tears in Heaven - Eric Clapton.
All That Heaven Will - Bruce Springsteen

Gecondoleerd, moedig dat bij de uitvaart gaat zingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afscheid nemen bestaat niet - Marco Borsato.

Ik sluit me bij antwoord boven aan: moedig maar mooi. Sterkte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Always Be Right There - Brayn Adams.

Gecondoleerd, het is echt verschrikkelijk als iemand overlijd. Ik vind het al helemaal moedig dat je gaat zingen. Ontzettend veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fragile van Sting
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Terry's song van bruce springsteen. een vriend van me is jaren geleden overleden, als dit nummer toen had bestaan had ik het zeker willen zingen voor hem....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vind het erg goed en dapper van je dat je dat gaat doen. Ik denk dat je het beste kunt kijken naar wat hij leuke muziek vond, als je dit niet goed weet, kun je misschien zijn ouders vragen wat hij vaak ophad. Het word wel vaak gedaan dan de lievelingsmuziek van de overledene word gedraaid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ontzettend triest, zó jong...

Ik wens je heel veel sterkte. En wat een prachtig laatste eer bewijs jij je vriendje, met een lied...

Nederlandstalig, van Rob de Nijs

Zo zal het zijn
http://www.youtube.com/watch?v=0ajmgmv9_lY

Schitterende tekst. Ook gedraaid bij de crematie van mijn zus. Tranen in mijn ogen...Maar jij kunt beter beoordelen wat bij hem past.

Of een lied dat hij heel cool vond en graag beluisterde
Of een lied dat jij graag voor hem wil zingen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat erg voor je zeg en voor alle dierbaren natuurlijk. Goed dat je iets wilt doen om hem een laatste eer te bewijzen. Ik vind het nummer van Michael Jackson; You're not alone, erg mooi!!

Another day has gone
I'm still all alone
How could this be
You're not here with me
You never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
And leave my world so cold
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wel een moeilijk nummer , maar wel verschikkelijk mooi. Sarah Mclachlan Angel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja.. ik zag dat deze er al stond.. maar toch
Marco Borsato ; afscheid nemen bestaat niet.

ik vind het erg knap dat je dan zo durft te zingen,
en gecondoleerd..

Toegevoegd na 19 seconden:
ik ben zelf 13 en zou dat echt niet kunnen, dus heel knap !