Weet iemand een site waar ik drum sheets kan vinden?

Ik wil graag het bladmuziek van nickelback when we stand together

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Op 911 tabs vind je een hele waslijst drumtabs. Je kunt zoeken op songnaam of op bandnaam. "when we stand together" geeft wel tabs voor gitaar, piano en chords, helaas niet voor drums.

Toegevoegd na 27 minuten:
Op ttabs ook veel van Mickelback, maar helaas weer geen drumtab van "when we stand together".

Toegevoegd na 27 minuten:
Mickelback = uiteraard Nickelback.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb daar ook gekeken, maar geen drums. Zal je niet minnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo geen drums? Drums zat, maar nou toevallig net niet het gezochte nummer, maar dat geef ik toch ook aan in mijn antwoord? Ik min jou niet, dus wij beminnen elkaar niet! Deal!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt thanx
Want na de 4de en de 5de periode is een talenyenjacht en dan wil ik een liedje doen op drum
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jij had het beste en enige antwoord gegeven thanks man ik gebruik het echt goed