Muziek download programma

Wie weet een gratis programma om muziek te downloaden wat net zo makkelijk en fijn werkte als limewire, en dan ook met Apple werkt om het op je iPod te kunnen zetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Youtube mp3 converter heel simpel!!!Het werkt perfect..
Succes ;-)Even googlen en installeren,appeltje eitje..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Torrents.
Gaat supersnel en is veel fijner dan met LimeWire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Limewire Pirate Edition, precies hetzelfde als 'gewone' Limewire.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de titel van het liedje op Google intoetsen, achter de titel moet je mediafire schrijven. Bijvoorbeeld: neon trees animal mediafire. Dan klik je op de site waar mediafire staat en kan je het downloaden. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is het. Je moet geloof ik niet naar die site zelf gaan ivm met aanmelden ofzo...(zegt mijn dochter)
Frostwire lijkt erg op Limewire... Probeer het eens!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik download meestal in U-Torrent,binnen een mum van tijd heb je een cdeetje gedownload