Waar ken ik dit gedeelte uit een nummer van?

Na 0:37 hoor ik een beat op de achtergrond bij het nummer Sweat van Snoop Dogg ft. David Guetta. Volgens mij ken ik het ergens van, iemand enig idee?

Toegevoegd na 41 seconden:
Na 1:44 en 2:43 is het overigens ook te horen.

Toegevoegd na 15 minuten:
Excuses, bij de bron alsnog het nummer.

Toegevoegd na 17 minuten:
Nou, heel erg raar dit, ik voeg het toe bij mijn bron, maar de / verdwijnt dan tussen .com en watch. Hierbij dan de link:

http://www.youtube.com/watch?v=KnEXrbAQyIo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nummer toevoegen zou handig zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt een beetje als de house muziek van de jaren negentig. In de tijd van dj paul elstak en 2 unlimited. Mij klinkt het ook bekend in de oren, maar toch is het origineel op de klank na dan.

Antwoorden (2)

klinkt als Don't you want me van Les Mecs.
Bij de link ongeveer vanaf 0:46
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klinkt heel bekend. Komt volgens mij uit het repertoire van 2 unlimited.