waar kan ik kaartjes van Pinkpop kopen (zo goedkoop mogelijk)

Pinkpop kaartjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (4)

Alleen tweedehands nog.

Dus via twitter of marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor goedkoop moet je op Marktplaats zijn.
Het beste koop je ze gewoon via officiële verkooppunten, zoals ticketservice.nl.
Dan weet je zeker dat ze echt zijn. Op de site van Pinkpop staan overige officiële verkooppunten vermeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goedkoper dan ze op de site staan is niet mogelijk. Anders kom je er niet mee binnen. Anders wel altijd lachen. Mensen die voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten en dan klagen als ze niet binnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaarten voor concerten en festivals kan je altijd het best kopen op de site van de ticketingpartner van het evenement. Voor Pinkpop kan je ze dus het beste op
www.livenation.nl bestellen.

Als je kaarten koopt via een andere website loop je altijd kans teveel te betalen. Daarnaast heerst er in de muziekindustrie al een eeuwige discussie over het 'illegaal' opkopen van meerdere kaarten door anderen die deze vervolgens met veel winst doorverkopen. Hier moet je niet aan meewerken, je houdt dan een verkeerde markt in stand. Je betaalt vaak niet alleen teveel voor je toegangskaart, je loopt ook nog eens kans dat je kaart geweigerd wordt omdat er vaak kaarten ongeldig worden verklaard door de officiele ticketverkoper om deze markt te stoppen. Dan moet je dus een nieuw kaartje kopen en ben je dus meer dan het dubbele kwijt dan wanneer je gewoon gelijk een eerlijk kaartje had gekocht.

Je zou wel op Markplaats kunnen kijken voor kaarten. Mensen die ziek zijn of toevallig toch niet kunnen op de dag van het evenement verkopen nog wel eens hun kaartjes.
Let er wel op van wie je de kaartjes koopt. Hier kan je namelijk ook flink genept worden door het kopen van een vals kaartje, waar je flink voor betaalt hebt.
Als je dus op Marktplaats wil kopen kan je het beste zoeken naar mensen die zelf wilden gaan maar om een of andere reden niet meer kunnen op de dag zelf, en koop bij iemand die maar 1 of 2 kaartjes heeft. Zo betaal je waarschijnlijk de normale prijs ervoor en heb je het meeste kans dat je kaart echt is.

Succes