het fijnst is ook aanslaggevoelig, d.i. als je hard drukt wordt de toon luider, net als op de piano, dan kun je meer met gevoel spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

alle toetsen moeten het nog doen! hij moet nog aan gaan, en het geluid moet niet te veel kraken. succes met je aankoop! (een yamaha psr is een aanrader) xx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien u muzikaal uw deuntje kunt meeblazen,
zou u kunnen vragen of u een stuk mag spelen.
(niet direct alle Brandenburger concerten)

U kunt ook op ebay of marktplaats alvast zoeken naar de richtprijs/bouwjaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat alle toetsen het nog doen of zuiver klinken, dat de toetsen niet teveel zijn verkleurd, of dat het te ernstig is beschadigt, krassen etc.. en alle functies het gewoon nog doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je de orginele aankoopbon meekrijgt, als het instrument nog niet al te oud is. dat kan je nog geld schelen als je aanspraak wilt maken op garantie (in de garantieperiode en de redelijke gebuiksperiode daarna)!