Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hebben honden een voorkeur voor bepaalde muziek?

Ik vraag dat me af, hebben ze daar benul bij of niet? Hoe kun je dat merken? Mijn hond lijkt verrast op bij de grootste herrie of slaapt gewoon door.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
875

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja natuurlijk hebben honden ook een gehoor voor muziek zo kan het wel eens voorkomen dat een hond mee gaat zitten janken op bebaalde klanken

Toegevoegd na 2 minuten:
op de onstaande link kun je een uitgebreid verhaal lezen over honden en muziek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet wel dat mijn honden, klassieke muziek niet zo mooi vinden, dan gaan ze nl weg, en bij populaire muziek blijven ze in mijn buurt dus ik denk dat ze zeker van muziek houden want als ik weg ga laat ik de radio aan en als ik dat vergeet zijn heel hyper als ik thuis kom......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe het zit met verschillende muziekstijlen weet ik niet, ik weet wel dat onze hond (eentje die altijd stressend aan het rondrennen was) enorm rustig werd van live didgeridoomuziek. Of ze van didgeridoo op cd ook rustig zou worden, heb ik nooit geprobeerd, maar als iemand vlakbij haar didgeridoo ging spelen, ging ze helemaal rustig liggen, echt heel cool.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding