Waar kan ik de bladmuziek van just like we dreamed it (Disneyland Parijs) downloaden/kopen?

En is er ook een youtube filmpje waar je dit liedje kan 'leren' op de piano?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
12 jaar geleden
Nee helaas, die muziek is nog te nieuw om daar al bladmuziek en een andere dan professionele opname van te vinden. Ik geef dit maar als reactie, want als ik het als antwoord plaats komen er weer van die vervelende minduimen bij te staan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch bedankt!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan heel veel nummers op
Simplesheetmusic.com
Dus ik zou daar even kijken

Het beste antwoord

Hoi.
Dit is een link van Disney bladmuziek.
Ik heb zelf geen idee of dit voor de piano is of niet..kijk gerust even of 'ie er tussen zit ;)
Succesxx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt kijken of je het midi-file ergens kan vinden op internet. Dan moet je Synthesia downloaden http://synthesiagame.com/, is gratis en een soort guitar hero. Je kunt je midi files in de Synthesia-map op je computer zetten en dan kun je met het programma Synthesia zien welke toetsen je moet aanslaan en hoe lang. (Echt heel handig!)