wie weet hoe het liedje daar zit een muis in het origineel heet ?

Ik ken van vroeger het liedje van de muis op de trap
Nu hoorde ik laatst dat het liedje van oorsprong niet nederlands was wie kent de originele titel en tekst ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.5K

Het beste antwoord

"A windmill in old Amsterdam" van Ted Dicks en Myles Rudge was in 1965 een hit, gezongen door Ronnie Hilton:

Toegevoegd na 59 seconden:
De tekst kan je o.a. hier vinden: http://www.poppyfields.net/poppy/songs/windmill.html
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hier in ieder geval de engelse versie, gezongen door Ronny Hilton, de nederlandse versie is origineel van Rudi Carrell.
De engelse tekst vind je in de link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is windmill in Old Amsterdam gezongen door Ronny Hilton
De tekst en muziek vindt je in het onderstaande bestand