Waarom doet het geluid op spotify het niet meer?

Sinds vandaag doet het geluid op Spotify het niet meer.
Het geluid op youtube en de radio op de pc doen het wel goed.
Kan iemand uitleggen waar het hem aan ligt? Ik heb Windows Vista, en ik gebruik Firefox. Het geluid staat goed ingesteld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
10.1K

Het beste antwoord

Mischien staat het geluid van spotify gedempt. Als je dubbelklikt op het luidsprekertje links onder in de startbalk, dan zie je één schuifje van geluid. daaronder staat als het goed is ook 'mixer'. Als je daar op klikt zie je alle programma's die geluid maken.

Ik denk dat spotify daar gedempt staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het geluid staat gewoon aan en niet op gedempt. Trouwens het staat bij mij aan de rechterkant. Zoals ik zei doet de radio en youtube het wel met geluid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had gelijk. Ik had het inderdaad linksonder gedempt staan. Het is opgelost nu. Bedankt voor je antwoord. Ik had gewoon niet goed gekeken, want normaal staat het geluid rechtsonder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is opgelost het probleem. Bedankt! Groetjes Dora