Bands zoals Iron Maiden?

Ik zoek bands die een beetje dezelfde soort muziek maken als Iron Maiden. Ik heb onder andere al Metallica, Green Day, Slayer, Mötorhead, Judas Priest etc allemaal al gehad maar toch niet echt vergelijkbaar. Kent iemand nog andere goede bands?

Toegevoegd na 2 minuten:
Geen Guns 'n Roses

Weet jij het antwoord?

/2500

Black Sabbath

Nirvana, Slipknot, Rainbow (hele oude ''heavy metal''), Steppenwolf, Rammstein of AC/DC. En Black Sabbath is inderdaad ook heel goed. De rest staat er allemaal al ;) Ga je nog naar het concert van Iron Maiden, 8 juni in GelreDome? Ik wel :P Toegevoegd na 36 seconden: misschien KISS nog

Marilyn Manson!

Led zeppelin , avenged sevenfold

Dio,Megadeth,Bruce Dickinson,Saxon,Suicidal Tendencies,Praying Mantis,TOOL,Anthrax,Sepultura,Scorpions,Dungeon(Australische Power Metal).

AC/DC All That Remains Apocalyptica As I Lay Dying Atreyu August Burns Red Avenged Sevenfold Breaking Benjamin Bullet For My Valentine Cake Demon Hunter Distrubed Dope Dream Theater Dropkick Murphys The Empire Shall Fall Escape The Fate Fear Factory Five Finger Death Punch Foo Fighters Halestorm Ill Niño In Flames Killswitch Engage Lamb of God Machine Head Metallica Muse MyChildren MyBride Neutral Enemy New Politics Nirvana Papa Roach The Police Rage against The Machine Red Eyes Rise Against Rob Zombie Scars on Broadway Serj Tankian Skindred Slipknot Sonic Syndiate Stone Sour System of a Down <33 Tenacious D Textures Thousand Foot Krutch Thread Signal Three Days Grace Thrice Tool Dat zijn de bands die ik luister ;) Probeer in elk geval Bullet For My Valentine, die zijn flink geinspireerd door Metallica en Maiden. Machine Head is ook gaaf en Dream Theater. voor de rest, check maar wat je een lekkere naam vind, bijna alles in ongeveer die setting, echter soms met screams

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100