De akoestiek van de Arena wordt door velen als zeer slecht ervaren. Waarom wordt Sensation White daar dan wel gehouden?

Sommigen besluiten zelfs niet naar concerten van wereldberoemde bands te gaan, als deze concerten in de Arena worden gehouden.

Bestaat het probleem van de akoestiek bij Sensation White opeens niet meer?

Antoni
14 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (5)

daar maakt het niet uit hoe het klinkt...iedereen zit vol met pillen en ja dan kun je zelfs Jan Smit nog goed vinden klinken......ik denk dat de akoestiek alleen belangrijk is voor het toppers-, en het overige concerten publiek..Sensation is knallen voor het soort mensen wat er komt en als je daar uit je dak staat te gaan is het laatste wat je intereseert....de akoestiek.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Het is duidelijk waarvoor ik jou beter niet kan uitnodigen om mee naar toe tegaan... LOL
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jan Smit wellicht?...........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben toch benieuwd hoe ze zullen reageren als er echt Jan Smit wordt gedraaid ;-)
de ArenA heeft alleen op de bovenste rijen een slechte akoestiek.
Bovendien hebben ze er oplossingen voor bedacht zoals doeken over de bovenste rijen
Ahoy heeft ook een slechte akoestiek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik ben het niet met je eens dat de ArenA alleen op de bovenste rijen een slechte akoestiek heeft. Overigens is het bericht over die speciale doeken in de dakconstructie nieuw voor me; ik las het net ook pas op http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_ArenA. Dat Ahoy' ook een slechte akoestiek zou hebben, heb ik nog nooit gehoord.
Ik denk dat die 'Sensation White' gewoon gepakt heeft wat ze pakken kunnen... Omdat 't niet zo'n bekende band is.

Toegevoegd na 30 minuten:
Oh, 't is geen band zie ik nu. Enfin, bij trance zoals hier is de akoustiek minder van belang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze komen toch wel, daarom.

Mensen blijven hopen dat ze achter de schermen anno 2009 een verbeterd akoestisch systeem aan het gereed maken zijn, hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het gros van de mensen die naar Sensation gaan komen alleen maar om er ooit een keer geweest te zijn 'dagjes mensen' en gaan verder nooit naar dit soort evenementen. mensen die vaker naar dit soort feesten gaan klagen ook steen en been over het galmen in de arena. daarbij komt dat het de organisatie toch niet veel uitmaakt of het geluid nou goed of slecht is, het hele sensation is zo'n hype geworden dat het standaard uitverkoopt voordat er uberhaubt een artist bekend is.