kan ik ook gewoon online muziek luisteren?

ik zou graag een site willen waar je een nummer opzoekt en kan beluisteren ,maar geen youtube want dat is met video wil alleen audio ,en graag waar je met mobiel makkelijk op kan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik gebruik daar www.grooveshark.com voor.
Zeer goede site en ook gratis.

Of het op een mobiele telefoon werkt zou ik niet weten, maar op pc werkt het in ieder geval super.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens spotify werkt super goed en je kan ook met je mobiel erop. (je krijgt wel af en toe reclame te horenals je de gratis variant hebt, maar niet storend ofzo)