Hoe kan je Trashmetal het beste definieren? (Ten opzichte van andere Metal en hardrock stromen dan)

Ter illustratie:

Trashmetal is:

Metallica
Slayer
Anthaxx
Megadeath
Machine Head
etc

Metalcore is:

Bullet For My Valentine
Atreyu
Killswitch Engage
All That Remains
etc

Screamo is:

Bring Me The Horizon
Hatebreed
etc

Death Metal is:

Children of Bodom
Lamb of God
Amon Amarth
etc

Wat onderscheid Trashmetal nou van andere metalstromen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Kimath
13 jaar geleden
Geweldige bands, ik ken de meeste wel :D
Kimath
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=qpZ18recO9A Hier kun je het verschil in gitaargeluid horen van verschillende stromingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hehe, ik hou het meeste van Metalcore en Trash :) En de hardrock, post-hardcore en PUNK <3

Het beste antwoord

Thrash (Vergeet de eerste ''H'' niet!) is een subgenre van heavy metal, en wordt veelal herkend door het snelle tempo en de agressie in de muziek. Een typische Thrash metal sound is een nummer wat snel is, met vaak laaggestemde gitaren. De tekst gaat vaak over sociale problemen/situaties en dat wordt vaak op een directe en beschuldigende manier over gezongen.

Ik kom misschien aardig in de buurt met deze beschrijving.