Hoeveel procent van de leerlingen die afsturderen bij de Rock Academie van Tilburg wordt daadwerkelijk muziekant van beroep?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik kan geen percentage geven, maar ik ben afgestudeerd en verdien mijn geld met lesgeven, en heb daarnaast genoeg ruimte om mij als muzikant te profileren. Ik maak eigen muziek, dus om daar je geld in te verdienen hangt van meer factoren af dan een opleiding alleen. Ik weet van veel schoolgenoten dat ze een baan hebben gevonden in de muziek als muzikant of als docent/producer/technicus/manager.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geweldig :D Ik ga as zaterdag naar de open dag en wil niets liever dan daar mijn vervolgopleiding doen over 2 jaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is daar veel werk in die branche te vinden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er een beetje aan in welk vakgebied. Ik ben zelf zangdocent en heb genoeg werk.