Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als een concert uitverkocht is maar het duurt nog een half jaar voor het concert is, hoe kan ik dan nog aan betaalbare kaartjes komen?

Ik wilde vandaag 2 kaartjes reserveren voor het concert van Adele van rond 19 september in London. Maar overal zijn ze al uitverkocht voor de reguliere prijs. Ik wil totaal wel wat meer uitgeven maar geen 100 euro per kaartje. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je zou de kaartjes op marktplaats , van particulieren kunnen kopen. Of van handelaars
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt verschillende sites waar ze op te koop zijn wees wel snel wat hoe dichterbij het concert hoe hoger de prijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je via ticketvrrkoopbedrijven kaartjes koopt die duurder zijn dan de reguliere prijs is dit heel onverstandig. Ten eerste zouden ze geblokkeerd kunnen worden door de officiële ticketverkoper, ten tweede hou je een verkeerde markt in stand.

Je kan op Marktplaats kijken naar personen die 1 of 2 kaartjes verkopen wegens een goede reden, anders heb je eigenlijk gewoon pech.. Tenzij je aan de deur gaat staan en wacht op iemand die spontaan een kaartje kwijt moet. Let ook hierbij op dat het een normaal persoon is die zelf wel echt naar binnen gaat want ook hier loop je kans om een vals kaartje te kopen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk op de website van Adele. Ze treed naast Londen ook op in andere steden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding