Wie helpt mij met het helpen van een dance nummer?

Ik ben opzoek naar een dance nummer uit 2011/2012. Ik neig meer naar 2012 want heb het nummer nog maar 2 keer gehoord. Het is volgens mij nog vrij nieuw, en wordt nu wel op van die dance feesten gedraaid. Het is nummer waarin een trompet/saxofoon of iets dergelijks, een paar keer een deuntje speelt. Niet het hele nummer door!
Er wordt naar mijn weten niet in het nummer gezongen. Het bevat misschien ook nog wel een beetje dubstepp..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Antwoorden (2)

Alexandra Stan - Mr. Saxobeat 2010 (dus waarschijnlijk niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nieuwe versie van Infinity van Guru Josh, Infinity 2012 (DJ Antoine vs Mad Mark Remix).
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Betere kanshebber!