Wat was het filmpje dat Justin Bieber zo beroemd maakte?

Met link AUB

Toegevoegd na 1 uur:
Was het niet een cover van Paparazzi?
Ik bedoel het filmpje waardoor zijn "zangtalent"ondekt wordt. Iets met zingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Antwoorden (7)

baby,never say never

http://www.youtube.com/watch?v=kffacxfA7G4

http://www.youtube.com/watch?v=_Z5-P9v3F8w
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij was het dit schokkende nieuwsbericht geweest:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Briljant. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Kimath
13 jaar geleden
the Onion is geniaal :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Dat filmpje,waarin hij die fles met bronwater tegen zijn kanis kreeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het had nog wel iets overtuigender gemogen van mij, maar volgens mij was het deze

Toegevoegd na 1 uur:
Oh, iets met zingen... Dat moet dan toch het filmpje in dit artikel zijn:
http://www.telegraaf.nl/prive/7364247/__Justin_Bieber_bekogeld_met_fles__.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei! :-)
Kimath
13 jaar geleden
Ik had een eerder aflevering van CSI gezien waar hij ook in zit. Ik was teleurgesteld dat hij niet doodging. Was blij toen ik dit zag, haha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eindelijk gerechtigheid he..
Maar goed, laten we eerlijk zijn: Als er geen goeievraag.nl was, denk ik niet dat ik ooit van dat manneke gehoord had (maar of ik dat een gemis had gevonden dat waag ik ernstig te betwijfelen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grinnik
het kan ook die aflevering van True Jackson zijn geweest waarin hij te gast was

Toegevoegd na 2 minuten:
Kijk Bij de bronnen voor part 2 en 3
part 1 staat in het bericht zelf

Toegevoegd na 10 minuten:
correctie op Wikipedia staat het volgende:

Aanvankelijk zette Bieber filmpjes van zijn deelname aan een lokale zangwedstrijd op YouTube voor familie en vrienden die niet bij zijn optredens konden zijn. Een medewerker van Ushers platenlabel Island Def Jam, Scooter Braun, liet hem overvliegen naar Atlanta om te zien wat Usher van hem vond. In oktober 2008 tekende Bieber een platencontract bij Island Records.

Ik heb helaas geen link hiervan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is één van de filmpjes waarmee zijn zangtalent is "ontdekt". Zoals er ook filmpjes zijn (waren?) van de zangwedstrijd waar hij aan mee deed.