Nummer van destiny's child of Beyoncé???

Ik ben opzoek naar een nummer van volgens mij, destiny's Chili of Beyoncé. Het nummer begint met akoestische drums en zang. De drums is het gehele nummer duidelijk aanwezig. Heb al een poos gezocht maar kom er niet achter, dus is misschien ook wel van een andere zangers of groep!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
13 jaar geleden
Kan je misschien iéts over de inhoud van de tekst melden? Met deze beschrijving is het zoeken naar een speld in een hooiberg....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je misschien nog wat teksten die gezongen worden? Ik kan dan vrij makkelijk opzoeken welk liedje het is. Een zin is al genoeg!

Antwoorden (2)

moeilijk te beantwoorden , ring thé alarm beyonce - murder she wrote?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, beide niet!
Misschien bedoel je Lose my breath, deze voldoet in ieder geval aan jouw beschrijving, hopelijk is dit wat je zoekt.

Toegevoegd na 6 uur:
Of Freakum Dress van Beyonce, die begint ook met drums, Green Light, Get me bodied, Lost yo mind??

Toegevoegd na 6 uur:
Of van Destiny's child Soldier, Jumpin Jumpin, Nasty Girl of Bootylicious?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij voldoet inderdaad aan mijn beschrijving, maar is niet het nummer wat ik bedoel! Heb nou volgens mij heel YouTube wel gehad, maar kan um niet vinden. Bedankt voor het meezoeken!