De 53e editie van de Grammy Awards wordt gehouden op zondag 13 februari 2011 in Los Angeles. :)

Toegevoegd na 31 minuten:
Haha, had inderdaad beter kunnen nadenken dat het vandaag ook echt 13 februari is. ;) *het is al laat*
In ieder geval, ik heb voor je gezocht wanneer het op Nl'se tv wordt uitgezonden, alleen heb ik hier niks over kunnen vinden.

Wat Belgie betreft:
'Grammy Awards 2011', dinsdag 15 februari om 20.30 uur exclusief bij JIM. Herhaling op zondag 20 februari om 15.00 uur exclusief bij JIM.

Toegevoegd na 36 minuten:
Even een toevoeging:
Om 2 uur (Nederlandse tijd) zal de show beginnen. (Om 1 uur beginnen ze met de red carpet.)
Dus mocht je het straks willen volgen kun je dit ook via deze online stream zien:

http://www.youbundle.com/b/grammy-awards-2011-live-stream-online
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag dus:p

Misschien wilde hij tijd horen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Grammy's worden nu live uitgezonden op E! Entertainment .
(vanaf 24.00)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ZE ZIJN AL VOORBIJ