Weet iemand de zangoefeningen die je kan doen om een mooie zuiveren zangstem de krijgen?

Weet iemand de oefeningen voor een mooie zuiveren zangstem?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je veel informatie kunt vinden is op youtube. Gewoon zoeken op zanglessen. Suc6 ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet zelf gaan rommelen. Neem zangles. Vooral voor goede ademhalingstechniek wn ter voorkoming van poliepen op stembanden. Enne..... Niet Roken!

Het beste antwoord

Dit oefeningetje kan je doen, om te oefenen met je ademhaling. (zo uitspreken als je leest)

B met de A Ba, Be met de E Be, B met de i Bi, Ba Be Bi
B met de O Bo, Ba Be Bi Bo,
B met de U Bu, Ba Be Bi Bo Bu

Zo bouw je je ademhaling langzaam op en kan je langzaam proberen alles in één adem te zingen.

Toegevoegd na 54 seconden:
Wel proberen het rustig te zingen en niet op te lezen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee bedanktt :))

Andere antwoorden (1)

alles valt of staat bij een juist ademhaling.als je dát goed onder controle hebt gaat zingen haast vanzelf.