Wie kent het liedje uit hongarije waar bijna alleen maar 'tetetete' in gezongen wordt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"het" liedje ken ik niet, maar je vraag doet me denken aan muziek uit Moldavië. Ik ken de zanger zo niet bij naam, maar het gaat ongeveer zo; padabadap tap tai rabadabadaptata pedebedeptepte rebedebedebedeptete. Is ie dat?
Amadea
11 jaar geleden
Hoe weet je dan dat het Hongaars is, als de enige tekst "tetetete" betreft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat het op de hongaarse mtv kwam.

Antwoorden (2)

Gusttavo Lima con Neymar Balada

Toegevoegd na 1 minuut:
niet uit hongarije dacht ik maar dit doet me sterk denken aan je beschrijving
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Dit is een Braziliaan hoor, geen Hongaar!
Bedoel je niet heel toevallig de Trolololol uit Rusland?
http://www.youtube.com/watch?v=dnLjr8TaE1Q