Hebben jullie wel eens een CD/LP van een artiest gekocht waarvan je alle nummers goed vond?

The Shifts is mijn laatste aankoop en ik vind alle nummers goed. Ik heb vaak dat ik maar een beperkt aantal van de nummers goed vind.

The SCRIPT!!!!! Sorry.

Hebben jullie ook wat recentere uitgaven?

Het valt mij vooral op dat jullie oude albums noemen en ja, daar zitten er een aantal bij die ik ook helemaal goed vind. Maar meer van recentere datum? Of wordt er geen goede muziek meer gemaakt voor een heel album?

Ik bedenk me ineens dat ik ook Maria Mena - Cause And Effect helemaal goed vind.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Cute Is What We Aim For - The Same Old Blood Rush With A New Touch, Rotation
Good Charlotte - Young & The Hopeless, Good Morning Revival
Faber Drive - Seven Second Surgery
All-American Rejects - Move Along, When The World Comes Down, Bluegrass Tribute To
Yellowcard - Paper Walls

Toegevoegd op 21-06-2009 17:33:46
En ik ben Panic At The Disco - A Fever You Can't Sweat Out en Pretty Odd vergeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (21)

alle cd's van Pink Floyd.
Queen: a night at the opera
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De LP van Iron Maiden - Somewhere in Time. Geniaal.
De LP van Pink Floyd - Wish You Were Here. Geniaal.
de CD van Muse - SuperMassive Black hole; ik vind niet alle nummers geweldig, maar ik kan ze allemaal zeker waarderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor Iron Maiden, de andere 2 ken ik niet (d.w.z. 'houd ik niet van')
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja goed he, wish you were here is inderdaad geniaal...
Ja!
Sgt. Pepper van The Beatles.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb er wel een paar die ik van begin tot eind goed vind.
deUs- The Ideal Crash
The Pixies- Surfer Rosa
Tom Waits- Swordfishtrombones
En nog wat andere waar ik even niet opkom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, best wel veel, vroeger albums van de Beatles bijvoorbeeld, of van Creedence Clearwater Revival, maar ook albums van Bob Marley en vele andere artiesten waar dit voor mij voor gold.

Het andere uiterste heb ik ook wel meegemaakt, ik kocht een greatest hits album van Men at Work, ik bleek alleen het nummer: "Down Under" ook maar enigszins om aan te horen te vinden, de rest kan me nog steeds gestolen worden, hoewel de zanger Colin Hay best wel goede andere nummers heeft gemaakt. Ook heb ik destijds het album: "Urban Hymns" van the Verve gekocht en ik bleek alleen "Bitter Sweet Symphony" en "The Drugs Don't Work" enigszins om aan te horen te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De LP Sweet Soul Music van soulzanger Arthur Conley, eind jaren 60.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, "Them" van King Diamond (1988). Het is een concept-album. Het gaat over Oma, die terugkomt uit het gekkenhuis. Muzikaal gezien zit dit album erg goed in elkaar en qua zang ook. De zanger doet allerlei stemmen en zingt vooral hoog!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar ik houd niet van hardrock.
10cc - ten out of ten
Steely Dan - The Royal Scam
Alana Parsons(Eric woolfson) - Freudiana
Neil Young - Harvest
Dire straits - Love over Gold
The prodigy - Fat of the land
Soundtrack Lost Boys
Jesus Christ Superstar
Radiohead - The Bends
Tom Waits - Closing time
And many many more..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, die van Natasha Bedingfield, unritten, stuk voor stuk goede nummers en nog steeds mijn favo cd (nou ja, ik heb 'm op mijn iphone gezet)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik vind álle nummers van Coldplay's Viva la Vida top!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Radiohead - The Bends, Kid A, Hail To The Thief, In Rainbows
The Clash - The Clash, Give 'Em Enough Rope, London Calling, Live At Shea Stadium
Pixies - Surfer Rosa, Doolittle
Arcade Fire - Neon Bible
Miles Davis - Kind Of Blue
Sex Pistols - Nevermind The Bullocks Here's The Sex Pistols
The Smiths - The Queen Is Dead
Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am That's What I Am Not
Sigur Rós - Med Sud I Eyrum Vid Spilum Endalaust
The Strokes - Is This It
Bloc Party - Silent Alarm
The Velvet Underground - The Velvet Underground And Nico, The Velvet Underground
...

Nogal wat dus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, Al Green, die lukt het me niet te irriteren. Hele opgave, want ik ben erg kritisch. Hoor liever geen muziek, als die slecht is mijn inziens. Dan prefereer ik de stilte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jup, mijn eerste CD ooit: als klein meisje kocht ik met mijn zuurverdiende spaarcentjes van mijn plechtige communie (amai, waar is de tijd) de cd: JAGGED LITTLE PILL van Alanis Morisette en die cd draai ik nog altijd!!! super gewoon, beste investering van mijn jeugd :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is overigens mijn op 1 na laatste CD die ik ook helemaal goed vond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En dat is ook alweer van een tijdje terug hé! Al 14 jaar!!!
dr dre the chronic
eminem marshall mathers lp
eminem the eminem show
d12 devil's night
pink floyd the wall
pink floyd dark side of the moon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de laatste van U2, No Line On the Horizon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk nog nooit.... Vaak koop ik de cd van een artiest omdat ik een bepaald liedje dan leuk vind en dan blijkt de hele cd eigenlijk tegen te vallen......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt bekend
De DVD van Pink Floyd live is gewoon in zijn geheel grandioos. En de LP van Michael Jackson; Thriller. Die nummers zijn ook allemaal stuk voor stuk geweldig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U2 - The unforgettable fire
Simply Red - Picture book
Stevie Wonder - Songs in the key of life
Meat Loaf - Bat out of hell
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tasha's World van Tasha's World
Frank van Amy Winehouse
Forever Faithless The Greatest Hits van Faithless

Toegevoegd op 22-06-2009 19:39:19
Satisfy My Soul van Paul Carrack
Groovin van Paul Carrack
Antoni
14 jaar geleden
Wouter Hamel - Nobody's tune
Kim Hoorweg - My recipe for a happy life
Acda en de Munnik - Nachtmuziek

en vast nog wel meer, maar daar kan ik nu niet op komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Led Zeppelin II
Golden Earring - The naked truth