Welk nummer was te horen in de aflevering van "De Vierling" op Net5 van dinsdag 9 oktober 2012 (op het moment dat de vierling thuis komt)?

Het wordt gezongen door een meisje/vrouw, de melodie klinkt als Chinese muziek.
Dit is een recent nummer dat oa op 3fm regelmatig te horen was/is.
Van de tekst herinner ik me niets.

Toegevoegd na 23 uur:
Het is in de aflevering die Amadea noemt in haar reactie, vanaf 8min05.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Amadea
11 jaar geleden
Is dat dat deze aflevering: http://www.net5.nl/programmas/de-vierling/videos/seizoen-1/aflevering-22/de-vierling-aflevering-22 ?
Op welk tijdstip hoor je het dan? Ik hoor geen liedje met een Chinese melodie op het moment dat de meisjes thuis komen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thuiskomen kan ook zijn zodra ze op het vliegveld stappen, of dat ze hun vriendjes in hun armen hebben, of het mometn dat ze hun eigen huis of dat ze de tuin in stappen, of dat ze door de voordeur gaat, of de achtertuin, of dat ze bij hun ouders zijn (of andersom)... dus zeg het zelf maar op welke minuut en seconde dat liedje is, dat is veel makkelijker zoeken nameijk.
Amadea
11 jaar geleden
Dat had ik gehoopt dat Annna een half uur geleden al zou hebben vermeld, maar helaas reageert ze niet!

Het beste antwoord

Het liedje heet get free van major lazer.. k zocht m zelf ook door de vierling en kon m maar nirt vinden. Ik heb toen shazam maar gedownload haha.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Yes! Dat is 'm. Ik dacht al dat ik dit eerder had gehoord ten behoeve van Goeie Vraag, maar het lukte me niet het terug te vinden...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik had het liedje al weken in mn hoofd!

Andere antwoorden (2)

http://www.youtube.com/watch?v=UJtB55MaoD0

Artiest: Jessie J
Nummer: Domino
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Freemasons ft. Bailey Tzuke - Uninvited