Wie heeft er chille partymuziek voor me?

Ik ga de muziek regelen voor een feestje, ik heb al wel een beetje, maar ik heb nog meer muziek nodig! Dus iedereen, geef alsjeblieft al je suggesties!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

We no speak Americano
Alors on danse
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze vraag is natuurlijk heel algemeen. De één feest graag op Lady Gaga, de ander op de Opposites de ander op het Nederlandse levenslied.
Ik houd zelf ontzettend van balearic muziek. Hieronder een voorbeeld van de voor mij ultieme (na)zomer muziek stijl (let alleen niet oi. Als je wilt kan ik nog vele suggesties doen, PM me maar als je meer gelijkwaardige muziek wilt horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is echt leuke en chille partymuziek! Heb het zelf ook op mijn feestje gedraaid! :D

Toegevoegd na 2 minuten:
Maar dit ligt er natuurlijk ook aan voor welke leeftijdsgroep het is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
head kandy.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je van drum & bass houdt.
concord dawn
voer het maar eens in op youtube
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=sL2wVKEssvM

Toegevoegd na 23 seconden:
Summer Madness
&
A Modern Midnight Conversation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dos Cervezas Por Favor!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=ReVlc3JW8Ys
:D