Hoe kan ik zonder veel geld mijn bedrijf bekend maken?

Ben net begonnen met een drive in show heeft iemand iedeeen hoempa het beste zonder veel geld reclame kan maken ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (8)

Google ( manipuleren )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via hyves en dan al je vrienden de advertentie sturen en de advertentie dan weer doorlaten sturen naar hun vrienden.....als een soort kettingbrief!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heb ik daar een hekel aan haha, aub niet doen daar irriteer je mensen alleen maar mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja oke, maar wat menseen irritant vinden onthouden ze wel haha
Wat je natuurlijk het beste kan doen is laten zien wat je in huis hebt! Ga langs een paar plekken waar je graag zou willen optreden! Vertel ze dat je net bent begonnen en graag voor niets een keertje zou willen optreden. Zie het ook als ervaring opdoen. Vanuit hier kun je reclame maken. Denk aan een spandoek, flyers, visite kaartjes. Dit alles hoeft niet zo heel veel geld te kosten. Google maar even en je vind vanzelf plekken waar dat goedkoop kan.
Als mensen je goed vinden vragen ze vanzelf naar meer info en of je een keer te boeken bent etc. Mond op mond reclame blijft de beste reclame en is ook gratis. Dus als jij aan de mensen laat zien wat je kunt, verspreid het nieuws zich vanzelf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als je net begint niet meteen aan reclame beginnen, ik ben begonnen in mijn eigen vriendenkring. In het begin heb je (ik weet niet in jou geval) vaak nog niet top spullen en dit wordt als je serieus reclame maakt wel verwacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag aan een huis aan huis krant of zij een stukje willen schrijven over jou drive in show .
En dan ook met een leuke foto erbij .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit soort gevallen is mond tot mond reclame het beste:

Jouw optredens moeten zo goed en zo leuk zijn, dat men dat doorgeeft aan anderen.

Dat doorgeven kan makkelijker met :
Zorg voor folders of visitekaartjes [ voor weinig geld bij Vistaprint] en stickers.
Laat die achter bij supermarkten, winkels, overal waar maar kan.
Zoek contact met organisatoren van feesten en evenementen en rommelmarkten etc.
Zorg voor een website, een weblog etc. en laat je naam zo veel mogelijk en op zo veel mogelijk plaatsen vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
marktplaats, vistaprint, www.tweedehands.pagina.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Folders uitdelen in de buurt ( bij mensen door de brievenbus gooien bv.)

Een klein feest geven op een plein oid, als reclame stunt. ( Onder de 100 personen kost een vergunning maar 25 euro oid had ik gelezen).

Eerst klussen op school e.d. doen wilt ook helpen met bekender worden en bij je vrienden op verjaardagen en feestjes e.d. draaien helpt je ook een eind op weg.

Een goede website is meestal ook een vereiste, vooral met impressies.

Let er ook op de prijs niet te laag te houden, dit zou de indruk kunnen wekken dat je lage kwaliteit geeft, echter is het wel mogelijk de prijs laag te houden, maar dan wel goede impressies (Foto's e.d) op de site laten zien, zo weten ze dat ze meer dan waar krijgen voor hun geld:) .

Groetjes, en veel succes!

Toegevoegd na 31 seconden:
Een .nl domein is zeker een goede stap in de goede richting trouwens, kosten zijn te overzien als je eenmaal klanten hebt:)