Give Me Everything klinkt anders op radio?

Wat mij opvalt bij het liedje Give Me Everything van Pitbull ft. Neyo is dat het liedje anders klinkt als het op de radio gedraaid wordt, dan t bvb gewoon via youtube te beluisteren. Het gaat om het stukje nadat Neyo heeft gezongen; Crabb somebody sexy tell hem hey! Valt iemand anders dit ook op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Dit komt omdat je verschillende versies hebt
Dit is van HEEL VEEL nummers
Paparazzi, Hello, beautiful(james blunt)
Het is nl. De radio edition
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een radio edit noemen ze dat, dan word het liedje soms ingekort als het een (te) lang into heeft. En sommige stukjes verandert. Ook zitten er soms stukjes van het radiostation in zoals bij 538. Zo klinkt More van Usher heel anders op de radio dan op YouTube ;)