kan iemand me vertellen hoe de muziek heet( jingle) die tom mulder gebruikte tijdens zijn programma op donderdagmorgen bij de tros.

dit programma was nog voor 50 pop of een envelop.
het is een instrumentaal nummer en een volwaardig nummer, dus niet als jingle geschreven. Ik heb de vraag ook op zijn website gesteld, maar kreeg geen antwoord.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Antwoorden (1)

Sauter Finegan Orchestra met 'The Doodletown Fifers'.
De eindtune was 'Just like that' van Brass Incorporated.

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik begrijp nu dat je een jingle zoekt uit de Havermoutshow (1979). Misschien brengt de hieronder genoemde bron je verder op weg.

Toegevoegd na 45 minuten:
Volgens mij heb ik hem: Het is Scarlett O'Hara van Jet Harris en Tony Meehan uit 1963 (poeh poeh)

Toegevoegd na 1 uur:
Nogmaals proberen: The Untouchables van Nelson Riddle.....zie youtube.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uiteraard blij met je reactie, maar dit is niet wat ik zoek. Dit is de muziek van 50 pop, ik heb het over de muziek die gebruikt werd nog voor 50 pop. Zoals gezegd op donderdagmorgen, ik meen van 7 tot elf op de tros.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en nee het is ook niet scarlet o`hara. ik spit nog wel even verder