Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik denk niet dat er een relatie tussen het land waarin mensen wonen en de muziekaliteit (is dat een woord?). In elk land zijn er artiesten en heel veel landen hebben een eigen muzieksoort. Ik denk niet dat de één beter of meer is dan een ander.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
United Kingdom..

Toegevoegd op 17-06-2009 23:27:12
Geef maar toe: ook minstens 1 van jou favoriete artiesten komt hier vandaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze van alle markten thuis zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wil nog niet zeggen dat ze het meest muzikale land zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is 'Het meest muzikale land' als je het antwoord op feiten wil laten berusten? Het land waarin het meeste muziek geproduceerd is? Naar mijns inziens is dit een meningsvraag; ieder z'n smaak..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Japan, want daar woont Aya Ueto.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Muzikaal Brazilië


Brazilië staat natuurlijk bekend om haar swingende samba. Maar naast deze aanstekelijke dansmuziek komt u ook andere stijlen tegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk VS, maar dan omdat zij wereldwijd gewoon veel bekendheid hebben. Sommige zuid-amerikaanse landen hebben wel goeie swingende muziek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mexico.

Prachtige volksliedjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mystery Land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jullie zullen me vast een enorme zeur vinden (kom maar met die -1'tjes!), maar het 'meest muzikale land' bestaat natuurlijk helemaal niet. Niet eens zo zeer omdat 'smaken verschillen', maar omdat verschillende muzieksoorten niet met elkaar te vergelijken zijn en veel muziek ook niet nationaal bepaald is. Bovendien is de natiestaat een menselijk bedenksel zonder objectief bestaansrecht en is 'nationale cultuur' een al even vaag als betekenisloos begrip. 'Nationale muziek' heeft dus evenmin enige zinnige betekenis.
Muziek is een universele taal!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je had gevraagd "wat is het minst muzikale land", had ik vast beter kunnen reageren.

Maar het meest muzikale land bestaat volgens mij niet. Dat kunnen we alleen van buitenaf bekijken, maar niet van binnenuit beoordelen. Overal ter wereld wordt muziek gemaakt, leg dat maar eens op een muzikale weegschaal..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Marita,en het minst muzikale land is.....? Zou dat Noord Korea zijn?
Muzikaal alsin muziek maken, of alsin luisteren en het aantal uur wat je muziek per dag luistert?

Nederland staat bekend om de vele DJ's en producers die het land voortbrengt. In Amerika is de 'Dutch house' sound heel erg populair. In verhouding met de rest van de wereld staat Nederland met elektronische muziek bovenaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het meest muzikale volk lijkt mij de zigeuners. de Roma enzo.. Maar die hebben dan weer geen eigen land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij is het meest muzikale land Cuba.Mensen hebben niet veel maar muziek maak hun leven veel aangenamer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk Italie.... hoort daar altijd wel iemand zingen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij zijn het de ménsen in een land die muziek maken, naar muziek luisteren, van muziek genieten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding