Hoe heet het liedje dat een tekst heeft met 'I love you baby'?

Het is een liefje uit de 2000's. Het is een liedje waarin de tekst ''I love you babyyyy'', wordt gezongen. Het is een soort mysterieus deuntje. het stukje van baby wordt lang gezongen: babyyyyy.

Toegevoegd na 13 minuten:
Het lied is door een mannenstem gezongen

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Amadea
6 jaar geleden
Door een man, vrouw, of groep? Welk genre muziek?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is door een man gezongen

Antwoorden (1)

Ik zit te denken aan "Can't Take My Eyes Off You".

Toegevoegd na 1 minuut:
Het origineel is van Frankie Valli uit 1967. Daarna is het nummer nog vaak gecovered. Zie de link voor een overzicht van covers.
AlphaLimaSierra
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, jammer genoeg is dat het niet.