Dat is verschillend door wie deze passion uitgevoerd wordt. Als het b.v. door Karl Richter uitgevoerd wordt, duurt deze passion wel bijna 3 uur. Sommige dirigenten vinden dat de muziek sneller moet en dan duurt het 2,15 tot 2,5 uur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 uur en 40 minuten

aardig lang dus..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een 3CD-Box met de Matthäus-Passion uitgevoerd door het Amsterdams Barokorkest o.l.v. Ton Koopman en die duurt 2 uur en 47 minuten.