Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat ik moet doen als mijn poineer cdj 800 cd's niet meer goed leest?

Ik heb een pioneer cdj 800 mk 1 , alleen sinds kort leest hij de cd tjes niet meer goed. Hij hapert soms of kan ze niet inladen. Weet iemand wat het kan zijn, waar je het kan laten maken en wat het kost , regio Eindhoven, het liefst zo goedkoop mogelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
989

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Mogelijk is de lens vies. Voor enkele euros kan je een cd lens cleaner kopen. Dat is een cd met schoonmaakhaartjes eronder, daardoor wordt de lens schoner. Het is te proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je geen garantie erop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet met pure alchol het oogje schoonmaken waar hij de cd's mee leest
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lens reinigen met alcohol, glasex o.i.d. en een paar wattestaafjes.
Niet zelf gaan doen als je niet zeker van je zaak bent. Gewoon even laten doen, kost je de kop niet, is een klusje van niks. Zelf doen en de boel verprutsen wél de sigaar natuurlijk. Bovendien kan de technicus ook gelijk even het loopwerkje smeren, want daar kan het ook aan liggen.

Ik heb dit met dozijnen apparaten gedaan, stuur me anders even een PBtje om te kijken of je in de buurt woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding