hoe kan ik gedownloade muziek van spotnet van de laptop op de Ipod zetten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Je kan via ITunes de muziek importeren naar je Ipod.

ITunes kent een drie-kolommen-structuur. Links vindt je vier of vijf menu’s, afhankelijk of u uw iPod, iPhone of iPad hebt aangesloten. Onder Bibliotheek vindt u alle bestanden die u naar iTunes hebt geïmporteerd. Bestanden importeren in iTunes is erg makkelijk: u sleept de muziek bestanden vanuit de verkenner gewoon naar het programma en iTunes zorgt ervoor dat de bestanden in de juiste bibliotheken terechtkomen.

Voor een uitgebreide handleiding zie de link hieronder: