Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je met een sqeezebox

Juiste naam squeezebox

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk zelf maar wat je ermee kan... Lekker luisteren dus... bij de link staan er al 50...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke link bedoel je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb er eentje. Een Squeezebox Duet.
Geweldige radio-ontvangst van 10.000+ stations op je stereo installatie, al je audiobestanden afspelen, ook uncompressed, zoals flac. Op je remote heb je een kleurendisplay met de stationslogo's en platenhoezen van je muziek. Nadeel kan zijn dat je een PC of NAS moet hebben aanstaan om volledig de functionaliteit uit te buiten.
Aanrader.
(je schrijft het als Squeezebox)
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit er serieus aan te denken.
Vooral het display en de afstandbediening spreken mij aan.
Het liefst zou ik wel een harddisk in de unit zelf hebben, zodat je geen server nodig hebt. Philips heeft ook soortgelijks de NP1100, kan dat concurreren met deze squeezebox?
De MCI500H komt ook een eind in de goede richting van mijn ideale systeem.
AWM
14 jaar geleden
De Duet heeft geen display. Maar wel een remote met een kleurendisplay.
Volgens mij klopt het plaatje boven niet, daar zie je een Classic - met display - met een Duet Remote, die daar niet mee samenwerkt.
Er kan geen HD in. Het ding werkt wel met een BEPERKT aantal NASsen, maar beter is een PC met Squeezecenter, die gratis software kun je nu al downloaden en mee spelen, dan kun je vast zien wat er allemaal mee kan.
AWM
14 jaar geleden
Dat bedoel ik. Flac wordt i.h.a. uncompressed genoemd, de verliezen zijn te verwaarlozen.

Andere antwoorden (3)

Digitaal (broadband, wifi) internet radio luisteren en mp3 liederen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar kun je muziek mee maken... een sqeezebox is een ander woord voor organ-con-bretella's of kwetsjbuel of gewoon trekzak...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een Sqeezebox is een mediaplayer van Logitech voor het afspelen van geluidsbestanden op een stereoinstallatie. Je kunt er verschillende muziekformaten op kwijt of delen via je PC netwerk en deze via een afstandsbediening afspelen op je audio set. Door meerdere van dit soort apparaten te kopen kan je in het hele huis één muziekbibliotheek delen.

Er zijn ook mediaplayers die dit voor muziek én film doen. Deze is heel specifiek voor audio gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Handleiding http://www.slimdevices.com/documentation/Squeezebox-Duet-UG-NLD.pdf
AWM
14 jaar geleden
En vergeet niet: Naar ca. 13.000 radiostations luisteren....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding