Wie is de zangeres van " Wat is er nog voor avontuur in het leven" ?

In 1977 brachten de NV Nederlandse Spoorwegen ter promotie van de NS Tienertoer een flexidisk uit met de titel "wat is er nog voor avontuur in het leven?" .

De muziek is van Joop Stokkermans, de tekst van Lennaert Nijgh, niet de minste. Maar de zangeres is onbekend, heeft iemand enig idee wie dat was?

Het plaatje staat op youtube.

http://www.youtube.com/watch?v=a8N7Eg1bNOM&feature=youtube_gdata

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Ramses en lisbeth list . Ga naar de lennarth nijgh website