Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet er karaoke nummers die kinderen tussen de 7 en 11 jaar mee kunnen zingen?

Wie weet er karaoke nummers, van de nederlandse artiesten weet ik wel welke, maar ik wil ook wel muziek van hedendaagse buitenlandse artiesten. De vraag is nu welk nummer kennen ze en kunnen ze misschien mee zingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je zou eens bij MidiBert.nl kunnen kijken. Een leuk programma met veel artiesten namen en nummers. Verder is van Basco ook een programma waar je gratis veel karaoke en midi kunt opzoeken en afspelen via bijv. je laptop dan heb je een eigen karaoke player waar de teksten meelopen en je de grote van de letters kan aanpassen. Ook de toonhoogte en de snelheid kan je zelf regelen e.e.a aansluiten via e TV gaat ook nog probeer maar eens.
Succes ermee
Grtjs
Pieter
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

K3 Mamase

http://www.youtube.com/watch?v=z55DhPGzudQ
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ken je High School Musical? wij hebben daar de playstation singstar van.
En Lisa, Amy en Shelley zijn ook leuk, niet buitenlands maar hebben leuke vlotte nummers. Ik weet alleen niet of er karaoke van hun te vinden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding