ik zoek een liedje het enige wat ik nog van het liedje heb onthouden is ..."een klap was echt niet normaal .." . Het is een beetje een feestnummer

Beetje apres - ski type liedje , volgens mij ging het over iemand in Tirol op de skies
Het zijn maar weinig gegevens maar k hoop dat toch iemand weet welk liedje ik bedoel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja uh ..t was een komisch liedje , nederlandstalig , meer weet ik niet meer .
Zal dus denk ik wel een moeilijke klus worden , die te vinden

Antwoorden (2)

Anton aus Tirol?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan het een nummer van Jo Junk zijn?
http://www.youtube.com/watch?v=CvrhPoPYjvg
klap veur me kop.