Hoe kan ik op hyves muziek toevoegen wat niet van You Tube komt maar wat ik gedownload heb? Wat dan net onder het profiel terecht komt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Wat je gedownload hebt kun je niet op je hyves toevoegen.
Ik snap denk ik wel wat je bedoelt, maar dat moet je anders toevoegen..

Rechts bovenin de pagina van Hyves kun je personen zoeken,
je voert niks in, klikt alleen op het vergrootglaasje..
Dan zie je staan Hyvers, Hyves, Spots etc..
Ook muziek staat ertussen, daar klik je op
Dan verschijnt er een balkje kun je aanklikken of je de muziek of de artiest in wil voeren..
Type het liedje in dat je op je hyves pagina wil..
En klik op toevoegen..

Of is dit niet wat je bedoelt, bedoel je dat je wel dat afspeelbalkje hebt van youtube maar niet het filmpje?
Want dat snap ik ook niet..