Videoclip. Dance Nummer. 2 jongens en meisje in cabrio op weg naar Amerika.

Er is een videoclip van een dance nummer. Twee jongens gaan samen met een meisje in een cabrio rijden. Onderweg feesten ze er flink op los. Het is lekker weer, feestsfeertje. Ik weet niet waar ze heen gaan, ergens waar je flink kunt feesten, Las Vegas misschien, geen idee. Uiteindelijk verblijven ze in een hotel, waar nog een flinke afterparty is. Wanneer het meisje wakker wordt in de ochtend, zijn de jongens alweer vertrokken. Samen in hun cabrio in de zon...

Iemand enig idee welke clip dit kan zijn? Tijdje terug voor het stappen gehoord, was een leuk nummer. Maar ik kan er niet meer opkomen. Geen idee of het een oud nummer is ook trouwens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
5.5K

Het beste antwoord

Ik weet niet precies meer hoe het heet en van wie het is, maar iets met 'Bromance' in de titel.
Sorry voor het onvolledige antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hierdoor heb ik hem gevonden! Tim Berg - (Seek) Bromance.
Zoals inmiddels hieronder ook is bevestigd. Maar ik wist niet hoe ik kon reageren (A).
Allemaal bedankt!

Andere antwoorden (2)

Groovejet van Spiller misschien?
Ik weet niet meer precies hoe die gaat, maar het is ook met 2 jongens en een meisje op een roadtrip met feestjes, als ik het me goed herinner.

Toegevoegd na 1 dag:
Ahum, het nummer dat ik bedoelde is helemaal niet Groovejet van Spiller, maar Lady van Modjo. Geen idee waarom ik die twee door elkaar haalde...
Dit is de video: http://www.youtube.com/watch?v=HzpCcNdhy5w
Ik weet overigens niet of het is welke jij zoekt, want aan het einde zijn ze nog steeds met z'n drieen samen.