Heeft er iemand tips voor mooie R & B/soulmuziek van nu?

Ik hou erg van oude R & B/ soulmuziek, artiesten als Marvin Gay, Stevie Wonder, Michael Jackson natuurlijk. Maar de laatste jaren volg ik het helemaal niet meer, de modernste cd's in dit genre die ik heb zijn van Tony Braxton, Whitney Houston en Seal.
Ook ken ik Alain Clark.
Wie heeft er tips voor artiesten van nu in dit genre? (Ik hou absoluut NIET van house of dance dreunen erin!).

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

Ik kan je de muziek van de volgende zangers aanraden: Keith Sweat en Joe (Thomas).

Overigens heeft Whitney Houston drie maanden geleden, in september 2009, nog een CD uitgebracht: "I look to you".

Toegevoegd na 1 minuut:
Ben ik eigenlijk nog de grootste R&B-zanger van dit moment vergeten: Usher (Raymond).
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, mooi filmpje! Joe heeft er een fan bij. De rest ga ik ook luisteren, dikke + !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had eigenlijk iedereen wel 10 punten willen geven voor de tips, maar Joe Thomas vond ik echt heel mooi, dus daarom geef ik ze aan jou. + 10.

Andere antwoorden (6)

Ik vind zelf Whitney Houston en Mariah Carey erg mooi. Whitney Houston heb je al, maar de nieuwe CD van Mariah Carey, "Memoirs of an imperfect angel" is ook aan te raden!

Toegevoegd na 4 minuten:
Mary J Blige trouwens ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het nieuwe album van Sabrina Starke is erg fijne hedendaagse Soul .
Het album heet: yellow brick road.
Je kunt enkele nummers horen op haar website:
www. sabrinastarke.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
Trouwens heeft "Wailon" ook prettige soul.

Toegevoegd na 18 minuten:
Sorry, het is Waylon.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt, Sabrina Starke heb ik een keer op tv gezien, was erg goed, ik ga haar cd luisteren. Wailon ken ik niet, ga ik ook luisteren. +!
Ik hou ook heel erg van John Legend, Alicia Keys, Joss Stone. Beyoncé heeft ook veel mooie soulnummers. Verder Macy Gray, the Isley Brothers maken nog steeds nummers, Angie Stone, Jill Scott, etc.

Kijk ook maar eens op de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn tip is absoluut Boys II Men, met stip op nummer 1 bij mij in de CD verzameling.
Heel uitgebreid repertoire, prachtige stemmen, heerlijke muziek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dikke plus, inderdaad prachtjg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PS: als je nog andere tips hebt, hoor ik die graag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb ik wel hoor Iris09:
Az Yet, Tyrese (mmmmm), Babyface, en de ouwe garde: Al Green, Luther Vandross, Otis Redding,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Thanks!!!
Trijntje Oosterhuis, een dijk van een stem.
Verder nog Joss Stone, Alicia Keys en Seal!

Toegevoegd na 33 seconden:
Oh Seal had jezelf al genoemd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank, +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, dank!!! +