Quatro leeft zowel in het Verenigd Koninkrijk als Duitsland en heeft een wekelijks Rock and Roll-programma op BBC Radio 2. Als muzikant tourt ze nog steeds, en in februari 2006 kwam een nieuw album uit: "Back To The Drive", geproduceerd door gitarist Andy Scott van The Sweet. De titelsong is geschreven door Mike Chapman.

Quatro trouwde in 1978 met haar gitarist Len Tuckey. Het paar kreeg twee kinderen (Laura in 1982, en Richard Leonard in 1984), maar ging in 1992 uit elkaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze leeft nog, maakt muziek en presenteert een radio programma.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Quatro leeft zowel in het Verenigd Koninkrijk als Duitsland en heeft een wekelijks Rock and Roll-programma op BBC Radio 2. Als muzikant tourt ze nog steeds, en in februari 2006 kwam een nieuw album uit: "Back To The Drive".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Ja ze leeft nog :hierna enkele data van optredens

Nov 6th ULM, GERMANY
Nov 19th GERMANY Bamberg Jako Arena
Nov 20th GERMANY Potsdamn
March 2011

SAT 19th GERMANY Koln Arena
April 2011

SAT 16thSWITZERLAND Zurich
May 2011

FRI 27thCZECH REPUBLIC
SAT 28thCZECH REPUBLIC
fremar