ik ben een rapper en maak ook beats. ik wil op keyboard les maar word er dan alleen klassiek enz gespeelt??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat hangt van de betreffende keyboard-docent af. Dus vantevoren informeren!

Ik heb ook op les gezeten. Ik leerde verschillende dingen, je krijgt gewoon eerst de basis en dan ga je nummers leren spelen. Ik heb verschillende nummers leren spelen, maar als je eenmaal noten kan lezen kan je alles spelen. Ik heb Axel F leren spelen, maar bijvoorbeeld ook 50 cent met In da Club (hele tijd terug). Maar het ligt inderdaad aan de school en je docent! Succes!

Ik heb ook op les gezeten maar speel nu gitaar maar je kan iets marktplaats zetten pop muziek op keyboard docent gezocht ofzo

Ik heb nadat ik gestopt was met piano les te volgen, een keyboard (eigenlijk synthesizer) gekocht en wat leerboeken voor piano en keyboard. Hierdoor heb ik het mezelf geleerd. Het gaat natuurlijk niet zo snel en je moet vooral goed kunnen horen of het goed is wat je speelt (want je hebt geen docent die zegt ‘verkeerde noot’). Toch is het haalbaar :) In dergelijke (beginners)boeken heb je niet alleen klassieke liedjes; ik heb ook Jingle Bells, Old McDonald has a farm, the Sound of Music etc. geleerd. ^^ Weet wel dat dit goedkoper is dan een docent, maar het duurt ook wel wat langer ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100