Hoe wijzig je het albumplaatje in win media player?

In windows 7 starter, daarbij windows media player. ik klik rechtermuisnop op het standaardplaatje mijn eigen opgenomen liedje, en klik op bewerken, maar dan doet ie niks. ik heb nog bij andere dingen gekeken, maar het is niet gelukt. weten jullie het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Leest U de volgende website aandachtig door,mogelijk is het iets.

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Getting-started-with-media-streaming

Vergeet de laatste regel niet:

Externe media streaming is niet beschikbaar in Windows 7 Starter of Windows 7 Home Basic.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plaats de artiest en een jpg afbeelding dat je als cover wil hebben in een aparte map, dan kiest windows media player automatisch dit plaatje als album cover.