Wat is een eenvoudig liefdesliedje voor piano?

Misschien is het niet het goeie forum voor maar: heeft iemand een cliche liefdes liedje voor me op piano? Niet te lastig, ik heb het ergens voor nodig ;-)

Toegevoegd na 6 minuten:
Als er bladmuziek aanwezig is graag erbij :)

Toegevoegd na 21 minuten:
dankjewel khepput :)

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb toch maar besloten er zelf een te maken aangezien ik vind dat ik toch wel een creatieve kant heb.
Speel drie jaartjes keyboard/piano dus dat moest wel lukken.

Het is een romantische versie van 'love the way you lie' met wat tips van jullie ertussen natuurlijk ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

"Where do I begin", het thema van de film Love story:

Toegevoegd na 9 minuten:
De bladmuziek ervan kan je gratis downloaden via http://www.musicnotes.com/sheetmusic/mtd.asp?ppn=MN0066953
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Van Toon Hermans: 24 rozen, een mooi klein liedje.

Toegevoegd na 6 minuten:
Adhemar, ïk hou zo veel van jou" (You Tube)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Three times a lady van
Lional Richie.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je echt verliefd bent zoek je de muziek er zelf maar bij en als je een prof bent zeker ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Wait For You' van Atreyu. Het is welliswaar een metalband, maar dit nummer is een mooie en rusitge ballad.

Tabs Piano: http://www.911tabs.com/link/?6736491